Видатна геометрія та габарити розкривають позашляхові можливості Defender 90. Кут в’їзду становить 30,1 градуса**, кут поздовжньої прохідності досягає 24,2 градуса, а кут з’їзду – 37,6 градуса. Авто легко кине виклик бездоріжжю, з кліренсом у 291 мм та пневмопідвіскою з електричним керуванням.
До появи Defender 90 в Україні у листопаді, його попередник із довшою колісною базою у версії 110 встиг зарекомендувати себе на випробуваннях ведучого програми «Світ навиворіт» Дмитра Комарова. У липні цього року він проїхав гори Карпат та підтвердив всюдихідність Defender 110. Компактнішу версію у кузові 90 розроблено за аналогічними алгоритмами і вона здатна підкорити будь-яку поверхню. Високі гори, піски і броди — авто аналізує різні покриття та адаптує системи авто для усіх умов бездоріжжя. У водних перешкодах Defender 90 підіймається над поверхнею за допомогою електронної пневмопідвіски, на змерзлій землі він увімкне систему старту на слизькій поверхні, у горах допоможе під час спуску зі схилу тощо.
Довжина кузова разом із запасним колесом у Defender 90 складає 4 583 мм, що фактично на півметра менше, порівняно з довжиною версії 110 — 5 018 мм із запасним колесом. У ширину великий Defender 110 і компактніший Defender 90 однакові, висота відрізняється лише у 2 мм. Маневрувати легше буде у Defender 90: радіус повороту в 11,3 м менший, порівняно з версією 110, де він складає 12,84 м. Це означає, що кожна з версій пристосована до особливих потреб власника: комусь потрібне полегшене маневрування, а хтось цінує вантажопідйомність — вона у Defender 110 більша на 100 кг. У кузові 90 вантажопідйомність досягає 800 кг. Водночас максимальна вага буксирування у 3 500 кг, кліренс, максимальна глибина прохідного броду у 900 мм та низка інших характеристик ідентичні для обох моделей.
Колія передніх коліс у Defender 90 із пневмопідвіскою становить 1 706 мм, із пружинною — 1 704 мм. Конструкція компактної версії надає водію та пасажиру передніх сидінь стільки ж простору, як і у Defender 110. Інтер’єр Defender 90 — це точно такий же практичний дизайн, що й у версії 110. І навіть із коротшою колісною базою він вміщує шість пасажирів, маючи довжину кузова компактного сімейного хетчбека. Спереду між сидіннями водія та пасажира є опція додаткового розкладного пасажирського сидіння. Спинка крісла, якщо воно не використовується, складається вперед, перетворюючись на передній підлокітник і простір для зберігання дрібних речей.
Defender 90 можна замовити з одним із 4-х пакетів аксесуарів. Adventure для екстремальних умов, Country для заміських подорожей, Explorer для ще суворішого вигляду і захисту, а також Urban — щоб підкреслити статус власника у мегаполісі. З відповідним оснащенням, водій легко подорожує за будь-яких екстремальних умов і підкорює бетонні джунглі.
Кожна версія Defender — як 90, так і 110 — має унікальний набір систем, технологій та оздоблення, аби власник міг персоналізувати авто на власний смак. Автомобіль для пригод можна оснастити зносостійкими матеріалами — шкірою Windsor або текстилем Robustek — металевими накладками, комплектом для захисту кузова з рифленою поверхнею. У подорожі важливу роль відіграють пневмопідвіска з електричним управлінням, світлодіодні адаптивні фари з матричною технологією, дзеркало заднього виду ClearSight. Незамінними стануть і системи допомоги водію при паркуванні, екстреному гальмуванні, 3D-камера колового огляду, адаптивний круїз-контроль та решта систем для комфорту і безпеки.
Defender 90 доступний для замовлення у різних версіях. Від 2-літрової потужністю 300 к. с. Auto Base вартістю від 1 835 904 гривень, аж до 300-сильної 3-літрової дизельної Auto X – вартістю 3 262 349 гривень*.
Версія
* Вартість розраховано за курсом, розміщеним на winner.ua станом на 10.12.2020. Наданий розрахунок є попереднім та вимагає уточнення. Надана інформація є довідковою та не є публічною офертою. Остаточну вартість автомобіля необхідно уточнювати у офіційного дилера Land Rover. За більш детальною інформацією щодо придбання потрібно звертатися до офіційного дилера Land Rover.
** Пневматична підвіска з електронним керуванням і режимом руху на бездоріжжі.