Jaguar Land Rover переосмислить сучасну розкіш та визначить її для обох марок. Бренди втілюватимуть унікальні дизайни, з інноваційними технологіями підключення та екологічними матеріалами. Саме такі автомобілі можна вважати справжніми витворами мистецтва, де сучасна розкіш повністю переосмислена.
Сталий розвиток Jaguar Land Rover
В основі плану Reimagine — електрифікація двох британських брендів на окремих архітектурах, для збереження унікальності як Jaguar, так і Land Rover.
У Land Rover автомобіль та водій об’єднані жагою до пригод. Прокладаючи новий шлях та приймаючи сміливі виклики, Land Rover насправді допомагає вийти «за межі можливого». Упродовж наступних 5 років бренд презентує 6 повністю електричних модифікацій, перша з’явиться у 2024 році. Бренд утримає позиції світового лідера з виробництва преміальних кросоверів завдяки 3-ом лінійкам — Range Rover, Discovery і Defender.
До 2025 року оновиться і Jaguar, ставши повністю електричним брендом із новим портфоліо дизайну та технологій. Призначення бренду — робити життя власника екстраординарним, із емоційним досвідом керування та відчуттям ексклюзивності. Унікальним потенціалом володітиме седан Jaguar XJ, який не стане частиною модельного ряду, а буде ексклюзивною моделлю.
Усі моделі Jaguar та Land Rover представлять у версії електрокарів до 2030 року. Близько 60 % проданих Land Rover буде обладнано двигунами з нульовими викидами вихлопних газів.
Мета Jaguar Land Rover — нульові викиди вуглецю у ланцюгах логістики, продуктів та виробничих операцій до 2039 року. Компанія готується до запровадження водневої енергетики та екологічно чистого живлення від водневих елементів пального. Прототипи вже розробляються і упродовж наступних 12 місяців з’являться у Великій Британії.
Для стратегії Reimagine фундаментальним є принцип сталого розвитку, як новий етап позитивного впливу на довкілля та суспільство. Компанія надалі розроблятиме інноваційні матеріали, конструкторські моделі, генеруватиме нові послуги та інвестуватиме в економіку замкненого циклу.
Щороку Jaguar Land Rover інвестуватиме £2,5 млрд у технології електрифікації, підключення та обробки даних. Це покращить екосистему користування послугами та продуктами. Гнучку модель підписки PIVOTAL, що зросла на 750 % упродовж фіскального року, після успішного запуску у Великій Британії запровадять і на решті ринків.
Оновлені стандарти якості
У Jaguar Land Rover запроваджують оновлені стандарти якості та ефективності: через оптимізацію, реорганізацію та перепрофілювання. Ключовою для індивідуальності двох брендів стане нова стратегія архітектури.
Land Rover використовуватиме гнучку модульну поздовжню архітектуру Modular Longitudinal Architecture (MLA). Будуть присутні і електрифіковані двигуни внутрішнього згоряння, і повністю електричні варіанти, додатково розширюватимуть модельний ряд авто. Також Land Rover користуватиметься електричною модульною архітектурою Electric Modular Architecture (EMA) на повністю електричній основі. Вона підтримуватиме і вдосконалені електрифіковані ДВЗ.
Майбутні моделі Jaguar вироблятимуть лише на повністю електричній архітектурі. Майбутню вдосконалену електричну платформу Jaguar створюватимуть на виробничому майданчику у Соліхалі, Західний Мідленд, де розробляють архітектуру MLA.
ReFocus для динамічнішої роботи
Згідно з останніми фінансовими результатами, у Jaguar Land Rover є міцний фундамент для посилення сталого і стійкого бізнесу. Рушійною силою є розпочата програма Refocus: вона консолідує існуючі ініціативи, як-от Charge+, із новими крос-функціональними видами діяльності.
Reimagine втілює бачення Jaguar Land Rover як оптимізованої і перепрофільованої компанії для динамічнішої роботи. Горизонтальніша структура дасть працівникам більше можливостей діяти швидко й чітко. Щоб пришвидшити процес, компанія скоротить невиробничу інфраструктуру у Великій Британії. Гейдон — «реактор» бізнесу — стане символом цього прагнення, з групою керівників, які перемістяться до однієї локації для швидкого ухвалення рішень.
Ривок до лідерства з Tata Group
З 2008 року Jaguar Land Rover є дочірньою компанією корпорації Tata Motors. Компанія більше працюватиме разом із підприємствами Tata Group, аби пришвидшити темпи сталого розвитку і скорочення шкідливих викидів. Компанії обмінюватимуться досвідом у сферах технологій, роботи з даними і розробки програмного забезпечення. «Багато складових всередині — це унікальна можливість. Іншим треба покладатися виключно на зовнішні партнерства та йти на компроміси, а у нас є повний доступ для швидкого і впевненого руху уперед», — підкреслив Тьєррі Боллоре.
Об’єднуючи усі складові стратегії, Jaguar Land Rover прямує до двозначних показників рентабельності EBIT (операційного прибутку) та позитивного кеш-флоу, прагнучи до позитивного балансу чистих коштів до 2025 року.
Натараджан Чандрасекаран, голова правління Jaguar Land Rover, Tata Sons і Tata Motors, прокоментував: «Reimagine виводить Jaguar Land Rover на шлях прискорення, із пріоритетами сталого розвитку у ширшому просторі Tata Group. Разом ми реалізуємо повний потенціал Jaguar та посилимо позачасову привабливість Land Rover. Спільними зусиллями ми стаємо символом відповідального бізнесу для клієнтів, суспільства і планети».
Переосмислення майбутнього сучасної розкоші
Jaguar Land Rover переосмислює майбутнє сучасної розкоші за її визначенням у своїх брендах. Головним пунктом стратегії Reimagine є електрифікація Land Rover та Jaguar із двома чіткими, впізнаваними індивідуальностями. Кожна серійна модель Jaguar і Land Rover буде доступна у повністю електричній версії до 2030 року. Це — початок трансформації компанії у суто безвуглецевий бізнес у всьому ланцюзі постачань, серед продуктів та виробничих операцій до 2039 року.
Як дочірня компанія Tata Motors із 2008 року, Jaguar Land Rover має повний доступ до світових гравців у сфері технологій та сталого розвитку в межах Tata Group.